Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Český výrobce cihel Heluz v loňském roce uvedl na trh akustickou cihlu HELUZ AKU KOMPAKT 21 broušená.
Do kampaně „Místo hluku místo“ se nyní zapojila i firma BMWi s elektromobilem BMW i3.
Díky spolupráci Heluz a BMWi se širší veřejnost může seznámit s inovativními materiály a technologiemi, které mají ve stavitelství i automobilovém průmyslu budoucnost.
V rámci kampaně budou probíhat i soutěž, přednášky a akce pro veřejnost, na kterých se před účastníky předvede i elektromobil BMW i3.
Cílem je zvýšit povědomí o benefitech akustické cihly HELUZ AKU KOMPAKT 21 broušená, díky jejíž unikátní konstrukci dochází při stavbě k úspoře místa a zároveň zajistí zvukovou nepropustnost do 57 dB. Na rozdíl od jiných cihel je tato cihla užší a vybavená speciálním jádrem pro pohlcení hluku. Ticho, komfort a úspora je i pojítko mezi ní a elektromobilem BMW i3.
Ten je symbolem nové éry mobility, která se má zaměřit na udržitelný rozvoj, který poskytuje nadále maximální komfort a skvělé služby.
Slovy marketingové manažerky HELUZu Andrey Stejskalové: „I když to může být na první pohled překvapující – elektrické BMW i3 i kompozitní HELUZ AKU KOMPAKT 21 broušená nabízejí každý ve svém oboru stejné benefity – méně hluku a více místa při respektování ekologické udržitelnosti a ohleduplnosti vůči okolí.“
Společnost Heluz patří mezi tři největší výrobce na našem trhu co se týče zdicích systémů a věnuje se výrobě cihel věnuje již od roku 1876. Jako jediná z této trojice je však ryze českou firmou. Heluz se specializuje na výrobu a dodej kompletního cihelného systému pro hrubou stavbu, akustické zdivo, cihly pro nosné příčky, tepelně-izolační cihelné bloky, nosné žaluziové a roletové překlady, keramické stropy, nepálené cihly a komínové systémy.